søndag den 20. december 2009

Uk - dag 3.2

En skøn afslappende dag med indkøb, frokost og bytur lakker nu mod de mørke timer..Dagen startede selvfølgelig med Full English Breakfast hos Rosalie. Machine Mart åbnede kl 1000, og her gik jeg amok i det helt store indkøbsraseri, og udover kran til PE fik jeg købt mig et par garagedonkrafte, sandblæsekabine, nyt elspil til Boxeren, en ordentlig luftslagnøgle og div uundværligt håndværktøj. Så allerede nu er Boxerens gulv godt besat.Men jeg har til gengæld fået mange gode ting, som vil lette livet på mit lille værksted...Over middag gik turen mod Stamford, endnu et sted jeg ikke havde besøgt før. Den søde receptionist her på hotellet anbefalede byen, da jeg fortalte at jeg synes Peterboro var lidt for ny og kedelig, og hun foreslog Stamford. En dejlig hyggelig by, og alt det jeg forstår ved England...Fantastiske flotte bygninger som blev endnu skønnere i det dejlige vintervejr. Køligt, men solskin hjælper på alt, også det gode humør.....Frokosten blev indtaget på en lille hyggelig pub, og der i et af vinduerne stod en række af skinnende pokaler, og min interesse var vakt. Det var dog ikke fra motorsport, men noget lokal pubfodbold og cricket....

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

hvae hvoe ska den spriget være henne..... go stil :-)
mvh frank

TMR sagde ...

Bare rolig min ven - der kan være mange ting i bagagerummet på en Midget:-)