fredag den 25. december 2009

Julen varer længe....

Så blev det jul - Glædelig Hjul til alle:-)Min "nye" Sprite i fuld juleudsmykning:-)Efter en rigtig hyggelig familie juleaften, så var det i dag tid til jule oprydning af gode sager fra min ferietur til England. Og værktøjet var jo en af de gode gaver jeg gav mig selv. Har i dag fået liv i mit lille sandblæseanlæg. Efter lidt bøvl med påfyldning af vådt sand - det duer IKKE i en sandblæser - så fik jeg hældt noget på der var rimeligt tørt, og det var en fryd at blæse de første par småting. Og det er hvad kabinettet er godt til - Småting:-)Og så kom jeg også i dag i gang med de få rust reperationer der er på den nye MGB. Fik lavet et godt repstykke til panelet, og det blev rimeligt fint.Fik også startet på at lukke div. huller i karrosseriet som ikke skal bruges mer. Bl.a. hullerne til side trim og forskellige monteringsting. Nu er jeg i gang, og jeg håber julen bringer mig rigtig langt i processen med klargøringen af karosseriet til maleren:-)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej,
Er de fælge fra "den nye sprite" til salg ?
Det ligner brede stålfælge, men hvor brede er de ?