onsdag den 9. december 2009

Løbskalender 2010

Så er den endelige DM løbskalender for 65 klassen 2010 dukket op:

24.-25. April Sturup HMS
8.-9. maj Ring Djursland DMKA
29.-30. maj Padborg park
7.-8. august CHGP
4+5 september JyllandsRingen .
2.-3. oktober Knutstorp Finaleløb

En spændende afvekslende kalender, desværre endnu en gang med et byløb som tællende i mesterskabet. Jeg håber personligt at det er sidste gang man lader et stockcar løb tælle som en DM afdeling.
Ellers er planen igen i 2010 at køre alle de andre afdelinger, og OGP er naturligvis også på programmet. det blir en spændende sæson:-)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvad er OGP for et løb,
Odense Gran Prix?

Hilsen Tim Jensen

TMR sagde ...

Tar du pis på mig Tim??

Du har fulgt med på denne blog igennem flere år og ved udemærket godt at OGP er Oldtimer Grand Prix på Nürburgring:-)

Anonym sagde ...

Nå Ja ..
Det er s.. ogse for længe siden jeg har været ned og se Oldtimer Grand Prix. Jeg tror jeg vil lokke Verner derned i 2010 med Fiaten, vi skal alligevel til at lave historisk vognbog til den bil.

Håber du blir klar til den 24/4


Hilsen Tim