tirsdag den 22. december 2009

Sidste UK dag i denne omgang....

Søndagen endte i Norwich hvor jeg havde booket et værelse hos Tony & Pat. Og det viste sig at være det bedste og billigste på turen. Et sted jeg gerne vil anbefale... Den startede Peterboro, var en tur over en scrapyard med masser af besneede MG´er, og endte op i Norfolk, hvor jeg havde en rigtig fin Eftermiddag i Norwich - en rigtig hyggelig by , der kunne være fin at besøge en sommer i V8...
Der var selvfølgelig også en enkelt hyggelig pub hvor froksoten blev indtaget.
Og rigtig mange fine bygninger.
I dag går turen til det allernordligste Norfolk hvor jeg skal forsøge at få plads til en Sprite inde i kassevognen. Det kan godt gå hen og blive lidt spændende...

1 kommentar:

Knigge sagde ...

Kunne være sjovt, at se billede når alt er pakket og klar til turen hjemad. De lover godt med blæst og sne i det Vestjyske, så jeg håber du når hjem til juleaften ;)