lørdag den 19. december 2009

UK Dag 2

Efter en go overnatning i Leicester med indisk mad og øl kunne jeg gå på køjen, og sove tungt og godt..I dag gik turen endnu længere nordpå, men først var jeg ude og besøge en fyr i Leicester. Her mødte jeg en meget venlig Midget mand. Vi fik en go snak, og han var pt i gang med en Midget og en Triumph Stag. Meget sjovt i det en af mine tidligere race konkurrenter Ebberfeldt netop har købt en Stag her i England.Derfra gik turen så længere nordpå hvor jeg skulle møde jimmie som i løbet af 2 dage havde fremstillet en sikkerhedstank til B´eren. Oveni købet på de mål jeg gav ham, og jeg må sige at det færdige produkt ser rigtigt fornuftigt ud. Der følger mere om den fine tank til fornuftige penge...Undervejs blev der endelig tid til et pubbesøg, en go frokost og en enkelt Pint of Stella...I dag er turen sluttet i Peterborough hvor jeg har indlogeret mig på Rosalies Hotel:-)
Og her kan jeg bl.a. nyde synet af min nye Old stock MGB støddæmper, og så glæde mig til senere hvor jeg skal falde i søvn sammen med det nye "Practical Classic"...

Ingen kommentarer: