søndag den 20. december 2009

UK dag 3 - vinteren har ramt UK...

Til trods for den isnende kulde herovre, valgte jeg i aftes at gå på tur rundt i Peterborough. Det var sgu for koldt, og da jeg tilmed farede vildt! så endte det med jeg måtte tage en vogn hjem. Fantastisk Rühe:-)
Nå jeg fik dejlig stærk thai mad og hjemmebrygget øl, så det var turen værd.
Men det er komplet uforståeligt at englændere ikke kan finde ud af at rydde deres fortov. Hele vejen rundt var det som at gå på bulet is. ca 3 ud af de 1000 huse jeg kom forbi havde ryddet deres fortov bare en lille smule for sne og is. Jeg så de første 5 mennesker ryge på røven. Måske hav de et par af dem fået et par pints for meget indenbords men alligevel...
I dag står den på afslapning og indkøb. Skal en tur i Machine Mart og bl.a. hente en kran til Poul Erik og noget garageudstyr til mig selv. udvalget herovre er bare noget bedre for os amatører, og priserne er jo heller ikke de højeste. En god kombi:-)
Herefter kører jeg en tur ud i en hyggelig landsby udenfor Peterboro og spiser frokost og går mig en tur.
Alle ønskes en rigtig go søndag...

1 kommentar:

Knigge sagde ...

For du vild før eller efter pubbesøg..... smiler. Ha en rigtig god "indkøbs"dag. ;)