fredag den 18. december 2009

UK dag 1

England er godt nok ikke nået endnu, idet jeg stadig sidder på Dana Sirena.Men her hører jeg også lidt halvforuroligende vejr nyheder.
Det viser sig tilsyneladende at det snevejr der for et par dage siden ramte Danmark her i nat her ramt den sydøstlige england, lige der hvor jeg skal tilbringe den første dag...
Jeg håber på det bedste og holder mig til de store veje. Men det kunne godt gå hen og betyde nogle ret serisøe forsinkelser i mit i forvejen tætpakkede program. Følg med her for flere nyheder:-)

Og jeg kan da også lige nævne at jeg ved middagsbordet i går aftes rendte ind i Niels Jørgen Fra Odense som også er på til England for at hele gode ting og sager til racerbiler..

1 kommentar:

Knigge sagde ...

Så er det da godt du har vinterdæk på..... smiler Håber du får mange gode sager med hjem.