tirsdag den 20. juli 2010

Vi ruller rundt - rundt i Danmark....

Bobbie Olsen og jeg ruller pt rundt i DK - slapper af og møder mennesker... 
Strandene har altid været et sted både Olsen og jeg ynder at komme. Her er vi tæt ved Gilleleje...

Og efter en hård strandtur er det tid til fisk & øl....
'
Da en tur rundt  i Nordsjælland er slut, ja så er det ikke så skidt at blive inviteret til grill hos malermesteren og fru Karla. En hyggelig mandag aften....
Gode og dejlige mennesker:-)
En mand som er rigtig tilfreds med hans nye bil. På rundturen  i Nordsjælland præsterede Milly 15,8 km/l. Ret imponerende for en 1275 motor....
På Sydsjællandsturen var jeg nede og kigge til Frank i Rude. Det skrider frem med Franks nye bil, og han insisterer på at han bliver køreklar til CHGP...
Frank & Anne bor i en rigtig hyggelig landsby, og ved huset har Frank en rigtig fin hjemmegarage...
Og tæt på har Frank Auto hjemme. PT står der en farverig Mini til salg...

Efter besøget hos Frank, sætter jeg kursen mod Bonnevie MG Import - her skal jeg besøge Lars Bonnevie
som er med inde over som sponsor. Jeg får tanket op med den Penrite 15W60 olie som jeg har kørt med nu i ca 4 sæsoner uden de mindste problemer. Den olie kan jeg roligt anbefale!
Jeg får også bestilt en ny trækaksel i stedet for den jeg knækkede til løbet på Padborg Park.
Dagen bliver hyggeligt afsluttet hos Bjarne Bly Berner. Bjarne er manden der har købt den finske AH .
Sprite som fremover kommer til at køre i 65 klassen i den samme division som TMR kører i...
Lige præcis da jeg skal til at tage omfattende billeder af Bjarnes nye bil beslutter mit Canon kamera at nu er det slut med batteriet. På trods af gode forsøg fra Bjarnes søn, så får vi ikke strøm på skidtet, og i - kære læsere - må nøjes med tidligere billeder af Spriten
Bjarne fortæller gode historier om afhentning af bilen i Finland:-)
Nu drejer det sig om at få Spriten køreklar til årets næste rigtige baneløb på Jyllands Ringen engang i september. Det bllive spændende med endnu en Spridget i vores klasse...
Velkommen til Bjarne...

1 kommentar:

Knigge sagde ...

Jeg synes der mangler et billede af en måge ;)