torsdag den 29. juli 2010

Der sker lidt hver dag...

I går havde jeg besøg fra Sjælland. En ægte Midget mand som jeg vender tilbage til på et tidspunkt...
Værkstedet er lidt noget roderi lige nu, men det skyldes selvfølgelig at næsten al kraft sættes ind på at få raceren færdig til CHGP... I dag fik jeg monteret 2 bremsebagplader, og jeg er nu klar til at montere lejehubs med nye lejer.
Jeg har også gang i generel renovering af dele. Og hertil bruger jeg som altid Frifelt Kardanservice, som lynhurtigt sandblæser, afbalancerer og plansliber mine og dine brugte stumper...
Herover er det en 1275 Midget blok som jeg skal til at renovere, og som senere bliver sat til salg. Nu er blok og topstykke planslebet, og klar til videre bearbejdning...
Mine brugte dele - som blev som nye i sandblæseren - har i aften fået en gang primer. DVS de dele som ikke skal elektrogalvanisres. Det er en go blanding af dele til Midget, men også dele til B- raceren, som jeg langsomt går og gør dele klar til når der er en ledig stund eller det lige passer ind...
Fik også blæst de sidste af min 5" stålfælge til Spridget. Jeg vil prøve at have monteret et sæt på fælgene, og ha dem monteret på min Midget. Jeg synes de er helt vild fede...

Ingen kommentarer: