mandag den 26. juli 2010

En aktiv mandag....

Endelig blev jeg færdig med at male min trofaste servicevogn..
Nu er MG Boxeren rød hele vejen rundt,og egentlig ganske pæn at se på...
Fakta er nu, at den tidligst bliver skiftet ud når B´eren er klar til banen. Og så er det ikke usandsynligt at der kommer en alukasse ind over. Har fundet ud af af en MGB lige netop kan være inde i sådan en 4 meter kasse.....
Og så er jeg i gang med at reparere skader fra SSM. Her over ses en forholdvis lige bagskærm efter opretning og priming. Det var den skærm, der blev kysset kærligt af en Mini...
Højre bagskærm er lidt lettere at fixe.Den nederste del er rettet ud efter at hjul og trækaksel ramte den da det samlet røg af. Nu bliver det malet midlertidigt igen, da jeg er hellt bevidst om at løbet inde i København kan ende i hvad som helst.
Har set at tilmeldingen er lukket i 65 klassen, og det undrer mig lidt i det der "kun" er 34 tilmeldte biler??
Hvorfor taler man om at lægge 65 GTS eller Førkrigsklassen sammen med DM 65 klassen??
I dag  har jeg talt med en kører der er blevet afvist derinde. Mærkeligt!
I stedet burde man køre 65 GTS og førkrigsklassen sammen, og endvidere lade alle udenlandske kørere som ikke har noget at gøre i vores DM mesterskab, køre sammen med disse.

Det er trods alt et DM vi kører om!!

Men jeg vil tro det ender med at GTS klassen bliver sat sammen med os i DM 65 klassen og så kører Førkrigsklassen alene 8-10 biler. Det er jo trods alt i denne klasse den økonomisk ansvarlige arrangør kører, og mon ikke han igen i år hellere vil køre i en tyndt besat Førkrigsklasse???

Jeg så denne klasse køre sidste år, og det var en tynd kop te!

Lad nu os,der skal køre DM løb få et løb med biler der kører med i dette mesterskab uden indblanding fra alle mulige og umulige udenlandske kæmpebiler....

Ingen kommentarer: