lørdag den 10. juli 2010

Sommer langs Vestkysten...

Så er jeg på tur igen:-)
Denne gang på vej nordpå til 60 års fødselsdag. Det blir en go fest, og indtil nu har turen været super fin.
Første stop var i Søndervig hvor jeg indtog min frokost. Go buffet, min eneste bekymring er min mave senere på dagen, hvordan kan man lave mad til 39 kr med mindre noget af det er fra dagen før....
Her ovenover har jeg gjort holdt på det sted jeg har holdt hver eneste gang jeg har været på Thy de sidste mange år. Det er på SydThy et stykke efter Oddesund hvor man kører helt ude langs vandet. Skønt, og et godt sted at tage billeder:-)

Og her  er jeg på plads i mit enmandstelt på Nystrup Camping. Et telt for 79 kr... Lad os håbe det kan modstå bare lidt af det vand de lover i Thy i nat:-)
Umiddelbart en lille hyggelig camping plads. Sidder lige nu i TV stuen og ser Tour, og om lidt skal jeg gøre klar til det fine snit....

Ingen kommentarer: