lørdag den 1. maj 2010

En afslappende uge.....

Det var hvad der var lagt op til da jeg tog hjem fra Sturup Raceway med gode oplevelser, max point og pokaler i kassebilen....
En af de afslappende ting var at Luffe og jeg torsdag var på Godsbanen. Her havde vi selvfølgelig regnet med at se de lokale historiske racerkørere. Vi så også et par stykker, og det var hyggeligt... Men selv om vores tidligere klasserepresentant Ebberfeld har 2 biler stående i den meget hypede hal med de få biler, så så vi ikke noget til ham og hans makkere fra lokalområdet. Den korte historie på det må vel være at de ikke længere betragter sig som en del af det historiske racerfelt?! Nå men man må vel konstatere at Claus E´s 2 biler var kommet i fint selskab med min mors Picanto:-)

3 kommentarer:

Claus Ebberfeld sagde ...

Øh, undskyld, Palle, det var jeg slet ikke klar over fandt sted. Eller også kunne jeg måske slet ikke være til stede, det huser jeg ikke - det er i hvert fald ikke for at undgå dig, din flinke racerkører.

Ja, for du er godt nok noget mere racerkører end jeg er for tiden: Tillykke med den fine sæsonstart. Men helt meldt mig ud har jeg altså ikke, så vi skal nok ses igen, også på banerne.

Claus Ebberfeld sagde ...

Men gider du ikke lige parkere den Pincando et andet sted næste gang?

TMR sagde ...

Hej Claus.
Nå det var nu også for at stikke lidt til dig. Men vi savner en Spitfire i vores lille klasse. Så se du nu at få skruet din bil sammen:-) Du bruger al for megen tid på at skrive og rode med båd!!

Pincando?! Ja jeg synes nu at PICANTOEN faldt godt ind i mellem de to der....:-)