mandag den 10. maj 2010

3. halvleg er yderst vigtig...

En raceweekend består selvfølgelig først og fremmest af race og klargøring til dette. Denne del klarer jeg hovedsageligt selv sammen med en hjælper - i denne weekend Jesper.Derudover er der jo en masse tid der skal bruges, for materiellet kører jo heldigvis problemfrit det meste af tiden. Her kommer mine 2 makkere Frank & Jakob ind. Vi har et fantastisk fint set-up og har megen god kvalitetstid sammen. Det sætter jeg stor pris på....
Vi har også rigtig fine stunder sammen de fleste andre 65 kørere, og det er altså vigtigt at der er en god stemning i vores felt og at kørere har respekt for hinanden.
Herover ses Anders Kaaberbøls 2 drenge som hævder at være mine største fans:-)
Og så er der selvfølgelig alle supportere, MG klubkammerater, gamle og nye venner og så er det rigtigt skønt når mine sponsorer dukker op for at yde moralsk støtte og kigge på... I denne weekend havde jeg fornøjelsen af besøg af Steen Rene fra Jysk Storkøkken Service og Claus og hans datter Julie fra Jørn Pedersen A/S .

Søndag eftermiddag fik jeg besøg af min gamle kollega fra mine sømandsdage Charlotte og hendes 2 børn Christoffer og Sophia. Sådan noget er bare rigtigt skønt!! Og efter at Christoffer havde været inde og sidde i raceren med hjelm og det hele, tror jeg at Team Midget Racing har fået endnu en fan:-)
Billeder leveret af Anders Kaaberbøl!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ser hyggeligt ud som altid ;) Og stort tillykke med placeringen. Vi må se om jeg kunne smutte forbi når du kører i Padborg.

Knigge sagde ...

Se kommentaren ovenover ;)