søndag den 23. maj 2010

Mens vi venter.......

Selvom raceprogrammet er tæt lige i øjeblikket, så er der heldigvis tid til et par hyggeture I mine øvrige biler. Lige nu passer jeg både hund og børn, så det var en herlig livlig Picnic Syd på Varde torv jeg og en tidligere kollega deltog i Pinselørdag...
Dermed var både Midget & V8 (med nyt bagtøj) i aktion, og begge biler gjorde det fint hele dagen. V8 er måske lidt mere til fint brug end Midgeten, men jeg mener nu at begge biler er fine representanter for udvalget i MGCC DK....
Der var heldigvis også masser af andre fine biler. Tage & jeg havde modtaget 35 tilmeldinger, og der kom 4-5 af de sædvanlige uden tilmelding. Dvs ca 40 biler på Torvet i varde. mange fine T-typer, MG A, MG B, og seføli et par Midgets....
Bl.a. min gamle Hill Climb bil som nu agerer "for sjov" bil i Vestjylland. Ejeren er tilsyneladende rigtigt godt tilfreds med bilen. Der var ikke det mindste spor af rust -som jeg også havde lovet ved salget:-) - og han var meget glad for motoren som var et af mine første motor tuníngsprojekter for en 8-10 år siden... Dejligt med en glad køber her flere år efter....
Der var også et par sjældne MG´ere på pladsen. Her Cliffords Magna
Men dejligt var det med sol og noget der lignede sommer. Ud i det sydvestjyske sommerland kom vi senere, her var det også skønt, og det var trætte deltagere der kunne nyde et velfortjent glas rødvin som vi vandt på torvet i Varde...

Ingen kommentarer: