lørdag den 8. maj 2010

1. dag på Ring Djursland...

Ankomst fredag aften, teknisk kontrol, opstilling af lejr og gang i grillen.....
Lørdag har vi kørt tidtagning, og 1. tidtagning gik rigtigt fint. Der var god fornemmelse i bilen
og resultatet blev en rigtig fin 1.05.532. Det var en af de bedste tider jeg har kørt på RD, hvis ikke den bedste, mere om det ....

Herover er jeg i kamp med Frank Holm under tidtagning.
I 2. tidtagning er der vand og jeg føler at nu har jeg chancen fot at komme i Top10. Starten på tidtagning er OK. Skal lige finde benene i det våde, og jeg får en go tidtagning med flere overhalinger af lotus Cortinaer, og resultatet blir en 13 generel og 1 i klassen

Herover ses jeg i gang med rengøring af bil og motorrum efter en omgang i sandet for enden af trapperne. Alt gik godt og jeg starter igen 1 i klassen og denne gang 13 i 65 klassen generelt..

Ingen kommentarer: