tirsdag den 25. maj 2010

Klargøring done...

En af glæderne ved at få en hel og kørende bil med hjem fra race, er at klargøringen til næste løb er rimelig overkommelig. Denne gang var der dog lige en ekstra ting der skulle tjekkes. Efter min sandkasse tur på Djursland skiftede jeg til mine reservehjul, og det var vist godt... Da jeg fik afmonteret dækket fra fælgen viste det sig at der i kanten lagde en del sand. Kunen det have forårsaget en sivepunktering?? Jeg evd det ikke, men nu er det rent igen, og jeg har fået byttet rundt på dækkene således at jeg har nye dæk på et sæt ens fælge - og brugte dæk på et andet sæt. Altså kører jeg igen med 4 ens Minilites:-)
Men må jo også sige at det var billigt sluppet - ingen skader på bilen - kun stoltheden. men jeg har det nu også sådan at hvis ikke man engang imellem prøver grænserne af kommer man aldrig tæt nok på dem og dermed har man ikke fart nok i bilen....
Jeg ved heldigvis at jeg har farten idet mine omgangstider altid lægger pænt tæt på hinanden. Det mener jeg er et udtryk for at man er tæt på egne og bilens grænser, og det kommer også en tilgode i løbene hvor ingen vinder noget ved en superhurtig omgang, idet et heat køres over 10-13 omgange.
Målet på Padborg er at køre mange hurtige ens omgange, så håber jeg at det er nok til at holdeet par af bilerne fra A1 bag mig..
Vi er endelig fuldt hus i divisionen, og det betyder også 2 Ginettaer på startlisten, og det kræver vist mirakler - eller meget meget kraftigt regn:-) - for at have en chance for at matche dem.
Men jeg håber at de 3 ens ydende Spridgets kan få gode tætte dueller på Padborg Park...

Ingen kommentarer: