lørdag den 2. maj 2009

Sjællandstur...

Er på tur i øjeblikket:-)
Trængte simpelthen til at komme væk fra den mørke garage....
Jeg har taget passet med i lommen og er endt på djævleøen...
Første Stop var hos Frank Holm i Rude, hvor jeg fik set Franks værksted , og i sær hans nye Mustang. Det blir en fed bil, men der er et stykke vej endnu.
Turen har også ført mig til Nordsjælland - Frederiksværk hvor jeg havde et møde med en rar mand der ved en masse om MG.
Overnatningen foregik i Roskilde området hvor Jakob bor. Her blir jeg altid fantastisk modtaget, og jeg fik også aftensmad og et lille glas.
Her til formiddag står jeg og nyder den dejlige sjællandske natur i landsbyen Kornerup.
Den blå V8 har ageret transport og har indtil videre gjort det upåklageligt. En herlig bil...Nu venter den barske virkelighed hjemme i garagen hvor raceren venter på at få motor i maskinrummet...

Ingen kommentarer: