fredag den 29. maj 2009

Det skinner....

...Og "nye projekter".

Det jeg egentlig godt ville læse på hos mine klassekammerater blogs, er deres kamp om at blive færdig til næste weekends spændende DM race på Padborg Park.

Selvfølgelig er det en ærlig sag at man ikke når at blive færdig eller man ikke har lyst til at køre nogle ellers utroligt hyggelige DM afdelinger på Padborg Park.
Men lad os da høre om det, når jeg nu ved at intentionen har været der på et eller andet tidspunkt:-)F.eks kunne jeg godt tænke mig en en præmie uddeling der så ud som denne ovenfor. Dels fordi det betød at Ebberfeld endelig kørte baneløb igen, men seføli også fordi jeg godt kunne tænke mig den "store" pokal:-)
Dette sker dog nok ikke i år da 2 Ginettaer dukker op, men mindre kan også gøre det. Godt race mod jævnbyrdige modstandere er altid fedt, så det håber jeg på, samt naturligvis fuldt hold i A1 klassen:-)
Desværre ser vi ikke Frank Holm i Alfa Giulia på banen, men heldigvis er Frank tilstede og det samme er 3. hjul i trioen, nemlig Jacob Nielsen i Mustang, som det endnu en gang bliver spændende at følge. Den bil har potentiale til noget stort:-)

2 kommentarer:

Claus Ebberfeld sagde ...

Hej Palle,

Jeg var slet ikke klar over at du savnede den lyseblå Spitfire så meget! Men nu får du i det mindste en forklaring, og det er kalenderen. I år passer baneløbene bare ualmindeligt dårligt med min anden kalender (den med mit liv udenfor bilverdenen...), og derfor kan det kun blive til eet baneløb i år. Oveni hatten kørte jeg jo så mig selv af, og bulede den lyseblå - ingen katastrofe, men jeg er nok omtrent verdens langsomste mekker, og derfor står bilen stadig på bukke.

Men jeg håber vi ses på Jyllandsringen, og hvis ikke banen fryser til is eller din bil gør nykker, så kører du såmænd nok også fra mig igen. Ikke at jeg glæder mig til dét, men jeg vil glæde mig til at køre i A1 med dig igen! Håber også Ole, Johan mm. kommer, det er klart.

TMR sagde ...

Hej Claus.

Jamen så lykkedes mit formål jo; nemlig at fremprovokere en reaktion:-)
Ja, jeg savner dig og din bil i feltet. Generelt savner jeg de små biler og deres chauffører. Kan ikke forstå at der ikke kommer flere biler på banen, det kan jo gøres for små penge og fun factoren er stor...

Men jeg tror/håber det bliver bedre på PP næste weekend, der er chance for en 4-5 A1 biler.

Held og lykke med Spitten. Vi ses på JR.