lørdag den 30. maj 2009

Jeg havde nogle gode billeder.....

Lige nu står den på færdiggørelse af køkken. Det er ikke det fedeste når vejret er så lækkert som det har været i dag. Og da jeg blev træt af lister, strøm og sidebeklædning og min hovedpine fra gårsdagens personale komsammen , så var det en fornøjelse at starte V8´eren op og køre en tur til stranden. Udover frokosten på fiskerestauranten i Vejers , var planen at tage nogle fede billeder af den blå på stranden. Jeg har tidligere fotograferet postbilen på stranden under blå himmel med rigtigt fint resultat.Jeg fik taget en bunke billeder fra alle sider, nedefra, oppe fra, med rigtigt godt lys og jeg var vældig tilfreds indtil jeg kom hjem og opdagede at min nye 2Gb SD kort altså ikke havde virket første gang i kameraet, øv altså...

Så istedet har jeg fundet et tilsvarende frem af postbilen. Taget på Fanø for et par år siden. En af de mange gode ture som den bil har fornøjet mig med. Jeg forstår simpelthen ikke at en så fin bil til så små penge ikke kan sælges. Der må godtnok være mange fine billige MGB´ere til salg, eller også vil folk bare betale for meget for en bil??

2 kommentarer:

Maskulinisten sagde ...

tjaeh Palle... Vi er ikke altid enige, men i dette tilfælde så er vi. Var min Tr6 solgt, så skulle din postbil være min første MG. Den er altså fed i den farve, og så på ro-style.

TMR sagde ...

Jaah Claus. Du har ret - vi er ikke altid enige. Men for mig er det fedt med personer der har meninger - nogen gange skarpe meninger! Men det koster ind imellem og man må være parat til at få noget respons tilbage - også selvom det kan bide og gøre ondt:-)

Postbilen - jaah den bliver vel hos mig indtil videre. Den er stadig en fornøjelse at køre....