lørdag den 9. maj 2009

En dag på godt og ondt....

Dagen startede fra morgenstunden med en tur sydpå i den blå..
Der skulle provianteres til den kommende weekends tur østpå. Samtidig tog jeg en tur på Padborg Park for at kigge på den nye Classic Cup. Og der blev jeg slemt skuffet, for der var ikke nogen! Den ene bil der var tilmeldt!! - var lagt sammen med Youngtimer, og helt ærligt så er det ikke clubracere der har min store interesse...Så jeg fik fyldt V8´eren op med øl & vand - 18 kasser i alt, og så tog jeg hjem igen. Jeg havde lejet prøve plader, så jeg kunne få nogle km i racermotoren. Dette mål blev også opfyldt, og motoren lyder rigtigt fint, omend jeg naturligt nok har sparet lidt på omdrejningerne indtil videre. Endnu en gang måtte jeg desværre konstatere at jeg har gearkasse problemer:-(
selvom der er helt nye gearhjul mv inden i hopper den igen ud af 3. gear. Men ikke mere herom før jeg har talt med min ekspert....

Udover det så ser det positivt ud, og jeg synes selv bilen ser rigtig fræk og skarp ud. Det blir en fornøjelse at få den på banen igen. Håber jeg !!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Do har brugt et forkert koblingsarmsholderdæksel... Derfor hopper den ud. Dybden på 3. 4. gears stanghullet i samme dæksel er forskellig...
vh
Ham, henne i Vojens

TMR sagde ...

tar du pis på mig:-)

Ring!