onsdag den 29. april 2009

Motor undervejs...

For et stykke tid siden var jeg så heldig på Ebay at jeg vandt et sæt originale BMC 1098 stempler i +30 , altså perfekt til en renovering af en af mine motorer...
Desværre vsiet det sig da de blev pakket op, at det var std størrelse!! Altså stempler der var så godt som ingenting værd! For hvor finder du lige en blok som er så god at du kan anvende et sæt std. stempler.? Ja - det gjorde jeg såmænd i Ølgod. Og såmænd til en fornuftig pris...
Så nu er stemplerne monteret på mine plejlstænger og proppet i hullerne, og sæsonen bliver startet med 1098 ccm, bliver spændende at se om det giver et mærkbart tab i forhold til +20 stemplerne jeg tidligere har kørt med?

Nu er motoren under alle omstændigheder undervejs, og jeg håber at være kommet så langt at den snurrer inden ugen er omme:-)

Ingen kommentarer: