fredag den 3. april 2009

Maling - både her og der....

Er i gang på flere fronter her i min ferie. Køkkenet får den store tur:Her ses den hyrede murer i gang med pudsning af væg...
Det tar selvfølgelig en del af den kostbare skruetid, men nu er jeg i gang, og så må det også færdiggøres..

I dag blev karrosseriet til raceren sendt afsted til maleren. Jeg har kæmpet de sidste dage efter normal fyraften med at få den klargjort, og i dag blev den afleveret. Nu kommer ventetiden så inden det spændende færdige resultat.Efter raceren var afleveret, var det tid til at begynde at tænke på messe, som jo er i dennne weekend i Fredericia. I år orker jeg ikke at slæbe stumper med, så min stand består af postbilen, og et par enkelte dele. Så dejlige Bronce Yellow MGB har fået den helt store tur med polering og støvsugning, og den ser rigtigt indbydende ud. Lad os håbe at der er andre der synes det samme så den kan få et nyt godt hjem. Den er ihvertfald klar til at gi god service mange år frem...

Ingen kommentarer: