lørdag den 18. april 2009

R- Day...

R for Racer:-)

Samme dag som jeg seriøst gik i gang med min hårdt prøvede Racer Midget, fik jeg min Racerlicens fra DASU. Igen klar til Europa,lad os nu se hvor meget jeg når derude.....Som det ses er der et stykke vej endnu, men jeg er godt i gang med at forny ledningsnettet og sikkerheden, og det tar altså lidt tid...

Men i dag var også dagen hvor mine Racer kolleger tog hul på sæsonen - både på Padborg Park, men i særdeleshedpå KTI ved Roskilde. Ser frem til at høre hvordan dagen er gået derovre...Ind i mellem får jeg tid til at køre lidt i min nye Midget - forleden dag var jeg på besøg hos Jan B. andet steds i byen....Jan har en fine fine original Mini stående - som nok skal sælges - og så hans også fine kørende MGA..Den anden dag havde jeg besøg af Anders K. , som skulle ud at køre i sin Midget. Lados håbe at Anders nyer det dejlige forårsvejr i sin gamle bil ligesom vi andre gør:-)

Ingen kommentarer: