søndag den 29. marts 2009

Hold da op..... En stor dag:-)

I dag var jeg til Generalforsamling i MGCC DK - klubben som jeg føler er MIN klub, altså forstået på den måde ; Her føler jeg mig "hjemme".
Som det er blevet en tradition starter dagen med frokost. I år var det på Hotel Skanderborghus, og det betød jo ca 130 km kørsel hver vej. Og en god anledning til at få V8´eren luftet lidt. Og hold da op en dejlig tur. Igen må jeg sige at jeg har fået en bil som jeg får mange goder minder i..

Flere gode minder til scrapbogen får jeg også fra bestyrelsen som havde besluttet at æren som "Årets MG ´er" i år skulle tilfalde undertegnede...Den titel er jeg helt vildtstolt af, i det den gives til medlemmer af MGCC DK der har ydet en indsats for klubben. Tak for det. Den gir energi til mere....Det gode ved en GF er jo også at den gir alle medlemmer mulighed for at ytre deres mening. Det kan jeg rigtig godt li..

Især når det er konstruktive meninger og forslag fra folk der er parat til at yde en indsats for at lave om på tingene. Gode forslag er fine, men gentagne dårlige forslag og brok er knap så fint. At et medlem igennem flere år vedbliver med at komme med forslag, som går stik imod hvad 95 % af den øvrige generalforsamling - og bestyrelse - mener og ønsker, og som mest af alt minder om sure opstød, tyder efter min mening på meget lidt situationsfornemmelse, dumhed eller meget tyk hud. Og hvis man virkelig ønsker forandringer, så må man yde en indsats, og i dette tilfælde bør man f.eks. stille op til en bestyrelsespost og påvirke tingene indefra istedet for vedvarende at skabe uro i en ellers utroligt velfungerende og aktiv klub!!

MGCC DK længe leve!!!

Ingen kommentarer: