fredag den 27. marts 2009

Ferietid:-)

Da jeg i dag forlod mit gode arbejde, var det for at holde ferie de næste 18 dage. på 18 dage kan man nå mange ting... Bl.a. skulle jeg gerne i gang med at installere mit nyindkøbte køkken. Det kræver lige lidt forarbejde med loft og vægge, men jeg håber at nå langt...
Men... der skulle seføli også helst blive tid til at få lavet lidt bil..Anders Midget nærmer sig køreklar stand, til aften fik jeg - efter nogen kamp - monteret skærme og fronten.

Og raceren skal jeg helst også ha lavet lidt på hver dag. Der er sgu lidt rigeligt langt igen inden den kører baneløb....I dag fik jeg klargjort og malet mine forskærme indvendig, så de er klar til at blive monteret på bilen, som gerne skulle ryge til maling indenfor en uges tid.Har selv malet alt i motorrum, kabine og det der ikke kan ses udvendigt. Men bilen bliver fin når den er færdig, og der bliver ikke mange tørre pletter...

Ingen kommentarer: