søndag den 31. august 2008

Er livet ikke dejligt:-)

Efter en ret hektisk periode er der igen kommet ro på mit liv... Der er stadig hele 3 uger til næste race weekend - den sidste i år - og i denne uge blev jeg færdig med Steen René s Midget. Den er afhentet, og jeg tror at Steen Rene føler han er kommet ud og køre i en helt anden bil. En opgradering af undervogn incl. nye polybøsninger gør skønne ting ved en Midget. Når der dertil kommer nye fælge og dæk i stedet for gamle firkantede og skæve trådhjul, så rykker det.
Weekenden er gået med oprydning og hygge i værkstedet. En masse gammel skrammel er sorteret og smidt ud, og jeg kan igen prale af et ryddet arbejdsbord:-)
Graven er gjort ren, nygalvaniserede bolte og dele er lagt på hylder, alt værktøjet hænger på tavlerne og gulvet er fejet. Jeg har flere gange i dag stået og dvælet ved mine reservemotorer og gearkasser der står og råber til mig nede på gulvet. Jeg glæder mig til efteråret hvor der er god tid til at lave disse ting . Jeg skal både lave en super racemotor, og så kunne jeg godt tænke mig at komme igang med at renovere flere af de 1800 og 1275 motorer jeg har stående. Det er altid rarest at ha færdige ting stående på hylderne. Man ved jo aldrig hvornår man får brug for en motor.. Eller en anden står og mangler en...

Ingen kommentarer: