lørdag den 16. august 2008

Fredag/Lørdag på Jyllands Ringen.

Så er de 2 tidtagninger ved jyllands Ringens Grand Prix overstået. Bilen kører fint, dog mangler jeg noget tid i forhold til tidligere optrædener på JR.

1.31.315 og 1.31.646 var tiderne, og jeg har tidligere været under 1.30 , så tiderne går desværre den forkerte vej. Enten er motoren ved at være slidt eller også er chaufføren:-)
2 tidtagning blev en smule kortere end planlagt, da jeg blev kaldt ind i pitten med teknisk defekt flag. Pit crewet havde glemt at montere dækslet på benzintanken!! Heldigvis var pitcrewet mig selv, så der er kun en at skyde skylden på!! Heldigvis kom jeg ud igen, men rytmen var brudt, og det med førte at den rimelige startplacering som nr 11 i heat 1 , blev byttet om til en 14 i heat 2. Verner i Volvo 544 og Birgit i Falcon kom foran, så dem må jeg snuppe i starten i stedet for, for netop de to er svære at komme forbi når først de er kommet foran. Rigtig meget fart ned af langsiden , men langsomme i svingene.
Racereport fra heat 1 senere på dagen....
Se tider og resultater på Raceresult

Ingen kommentarer: