onsdag den 20. august 2008

Energioptimering....

Energi niveauet har fra søndag aften ligget på absolut lavblus. 3 weekender og 14 dage med 100 % race har taget hårdt på depoterne, og lige nu har jeg ikke lyst til noget som helst andet end at gå med hunden, ligge på sofaen og se fjernsyn!!!

Heldigvis skal jeg jo passe mit gode arbejde, og jeg er i denne uge begyndt på min rygtræning og løb igen. Mens jeg slapper af, kan jeg kigge lidt på alle de gode billeder der er dukket op fra de 3 raceweekender.
Dette billede er offentliggjort på den officielle OGP hjemmeside. Fotograf: H. StevesMG B fra Team Bastuck som sluttede bag mig i heat 1 på NürburgringEn del af de mange superbiler som jeg kørte mod i race 12 til OGP; Cobra & Jaguar E...Palle & Luffe i en hyggelig stund efter bulebankeri lørdag formiddag i Fælledparken. Igen en stor tak til Herluf!Sådan så Midgeten ud i aktion i Københavns bulede gader, efter Herluf havde været igangDisse 4 fine billeder er venligst tilsendt fra Team Hollænder - Fotograf: Thomas HollænderDet må siges at han stod på de rette steder mht action!!

Ingen kommentarer: