torsdag den 11. september 2008

Ny vogn og nyt udstyr:-)

Efteråret står for døren, og det betyder masser af gode garagetimer i månederne der kommer. For være sikker på at timerne kommer til at gå fornuftigt, så har jeg været ude og handle lidt igen. Tyndede jo lidt ud i lageret sidste vinter/forår, men nu er ryggen bedre igen, og jeg løb lige over en fin original bil her den anden dag.Her har vi den nye "Midge".En skøn renoveret rød Midget. Efter sælgers beskrivelse, så er det en fin bil, og der er fuld fotodokumentation over renoveringen. Viser det sig at den er solid, men måske knap så fin, så er det måske en basis for endnu en historisk 65 Midget racer:-)

En anden plan kunne være at indregistrere den og så bruge den som "udviklingsplatform" for min egen racer, således at motorer og gearkasser kan prøves af og køres ind inden den får rigtige smæk på banen....Vi får se.

Nu bruger vi den først som undskyldning for at komme en tur til England. Else og jeg har booket turen hos DFDS:-)En anden lille fornyelse i værkstedet er denne fine originale tændrørsholder fra NGK. Den er købt på Ebay, og stor var min overraskelse da pakken dukkede op. Den var fyldt med masser af nyt og originalt materiale; bøger, reklamer,klistermærker, sammenligningslister og selvfølgelig 70 nye tændrør. Bruger du nogle af disse rør er de billigt til salg. 150 kr for 10 stk.

Ingen kommentarer: