søndag den 14. september 2008

Liv og gode ture....

Først og fremmest er der igen liv i motoren. En ny olietryksventil er monteret, starter og generator er igen på plads, og nu er der også ordentlig olietryk på motoren når den kører. Og den lyder helt "normalt". Jeg er nu også tilmeldt til årets sidste løb på Sturup. Lysten til en tur til Sverige er ikke stor, men jeg strammer mig an og så får den hele armen i de sidste 2 heat, og så kommer der en go lang vinterpause...Der har heldigvis også været tid til lidt afslapning her i weekenden. Else og jeg har deltaget i årets sidste MG løb, som fandt sted i Tønder. En dejlig uforpligtende dag, med godt samvær med rare mennesker..Bl.a. Niels Jørgensen fra Klitmøller. Lørdag var vi tilfældigvis i samme jakke:-) Niels har stor erfaring fra kørekurser på Nordsløjfen, og kan med stolthed bære jakken. Jeg ved ikke om mine 2 deltagelser i OGP gør mig værdig, men jeg er glad for min Nürburgring jakke:-)En af posterne var ringridning på plænetraktor! Kørslen gik sådan set fint nok, men det med at ramme det meget lille hul med en spids stok var ikke lige noget for mig.... men det var godt og hyggeligt igen at deltage i et godt arrangeret MG løb.....

Ingen kommentarer: