søndag den 2. marts 2008

Foråret er kommet....

Forårsbebuderen er normalt den første køre tur, og i dag har jeg vist biler frem, og det fristede mig simpelthen så meget at jeg efter den potentielle køber af min Midget var kørt, måtte ud og trille en tur. Der var lige en lyd der skulle tjekkes efter:-)
En skøn rolig tur, og nu kan det ikke gå stærkt nok med at komme frem til den 15. marts hvor forsikringen gælder!
Så bliver det også tid til at hente den gule postbil frem igen. MGB eren har stået staldet op på en gård uden for byen, og jeg regner med at hente den hjem når min 66 MGB er ude af garagen.
De der kiggede på min Midget var nemlig ikke de første jeg havde på besøg i dag. I formiddags indgik jeg aftale om salg af det utroligt fine karroseri jeg har haft nogle år. Efter mine rygproblemer er gået i den forkerte retning skulle der ryddes op, og nu er første bil væk.
Er Midgeten ikke solgt inden Veteranmessen i Fredericia næste weekend, så kommer den med derover sammen med min B GT, og muligvis et par stumper i den størrelse jeg kan magte. Så igen i år er jeg og Herluf at finde på vores efterhånden faste stand i Hal A. Jeg har en kasse af de sorte Slots med mig, så kom endelig forbi for en snak og en skænk:-)

Ingen kommentarer: