søndag den 23. marts 2008

Bedre forhold for TMR´s pitcrew...

Ja, hotelophold kan jeg ikke love fremover, men i dag har jeg været ude og investere:-)En klassisk Sprite Alpine - 2 gode bilnavne! Ny er den ikke, men til gengæld nysynet og klar til at køre. En højtryksrenser, og muligvis en gang rød maling udvendigt, så har vi et præsentabel rullende logi til de danske arrangementer.Og efter en weekends arbejde bliver den fin indvendig også, og så har jeg mulighed for at tilbyde logi til mit fremtidige pitcrew. Det har hidtil bestået af Morten og Claudia på skift. Claudia bor pt i England og Morten har mange andre jern i ilden, så jeg kommer til at mangle hjælp i den kommende sæson. Og nu får jeg i det mindste tålelige forhold til de danske løb. Om jeg orker at slæbe den med til de svenske løb er nok tvivlsomt, nu får vi se hvordan det går.

Ingen kommentarer: