onsdag den 26. marts 2008

Skønt vejr i Esbjerg...

Jeg var egentlig klar på en dag i værkstedet, men allerede fra morgenstunden var vejret utroligt dejligt, så jeg var en tur ude på mit arbejde. Der fik jeg monteret styrene i mit topstykke, som nu er klar til at få slebet sæder og forbrændingskamre.

Ved 10 tiden var det så mildt og skønt udenfor, og jeg havde en campingvogn der stod og skreg på mig. Jeg har haft et par ideer med den, og jeg gik straks i gang med rengøring med højtryksrenseren. Til middag var det hele tørt og jeg fik rørt maling op, og herefter blve toppen malet rød. Det gir et godt TMR præg på vognen, og den har nu en god baggrund for et logo og evt. reklamer!Det indvendige er også rippet, og jeg er i gang med div reperationer. Det gamle gulvtæppe er også væk, og jeg malede bunden rød. Nu skal de sidste ting laves, og her efter skal der en ekstra grundig rengøring til.Udvendigt fik den også lidt hvid maling, da naboknægten Jesper kom forbi og gav en hånd med:-)

Ingen kommentarer: