mandag den 25. februar 2008

Det går bedre....

Næste uge starter jeg igen på fuld tid på mit arbejde, og så er jeg jo rask!? Ja sådan burde det jo være, men jeg kommer stadig til at holde lav profil de næste par uger. Men jeg kan så småt gå og fedte med småting i garagen, og jeg har da i den sidste uges tid afleveret div. ting ved cylinderservice, og senere i denne ueg skal jeg en tur til Kardanservice i Frifelt for at hente en blok og krumtap er er blevet afbalanceret. Uffes Midget med ukurante Mini fælge
Uffes bil, som har været inde i værkstedet, er nu ude igen, og jeg har så en motor mere der skal gøres færdig. Jeg får forhåbentlig de sidste dele fra Bonnevie MG Import her midt på ugen, og så kan Finn få en nyrenoveret 1275 motor i sin Midget igen. Jeg går virkelig og nyder at lave motor. Det er sjovt og spændende, og altid fedt når maskineriet igen er monteret i bilen og man hører det spinde:-) Uffes bil med nye brugte Miniltes monteret - Det rigtige hjul til en Midget!En 1275 med meget slidte og trætte foringer!Efter en tur hos cylinderservice ser det straks meget bedre ud!Men man skal holde øjne åbne og målepindene parate! Alle stempel- og olieringe til disse +60 stempler skulle tilpasses før montering. Her ovenover ses overlapning af oliering!Og her ses den samme ring efter bearbejdning; spillerum efter workshopmanualen!

Ingen kommentarer: