onsdag den 6. februar 2008

Nedtur:-(

Har i dag været på sygehuset og få resultatet af min MR scanning.
Jeg ved ikke om jeg lige frem forventede mirakler, men jeg havde nok forventet en køreplan for hvorledes jeg bliver rask igen.
De konstaterede at puderne mellem de de nederste ryghvirvler var slidt og at der på den nederste var en udposning som var ude at berøre nerverne til venstre ben.
Jeg blev grundigt undersøgt igen, og derefter var konklusionen at jeg havde det bedre end sidste gang jeg var oppe hos dem!?
Ja, jeg kan nu løfte mit venstre ben 15-20 grader op i forhold til 10 grader midt i januar. Og mit højre ben kommer op i 90 grader, så helt godt er det altså ikke.
Men nu er jeg færdig hos Rygteamet og så skal jeg igen gå i tre uger, og derefter op til min egen læge igen, og så skal han beslutte hvad der videre skal ske.
Total nedtur, og humøret er igen i kulkælderen.
Jeg har kun fået det en smule bedre fordi jeg er nede på halv tid på arbejdet og ikke har lavet en skid andet end at lægge på sofaen i 2 måneder. Det er ikke lyse udsigter, og køresæson kommer om en måned og racesæsonen begynder midt i april.
Det ser desværre mere og mere sort ud!!

Ingen kommentarer: