torsdag den 3. maj 2007

Ny skuffelse!!

Ville lige rengøre mit topstykke efter lodning af oliekanalen, og efter rengøringen puste det rent. I den forbindelse stopper jeg selvfølgelig luftpistolen ned i olie hullet på toppen af topstykket, og stor er min skuffelse da en blanding af vand og luft hvæser ud af lodningen et par steder!
Det er faneme træls. Rigtig træls!

Er der nogen der har en go ide til at reparere dette hører jeg gerne fra jer. I sær hvis du kan gøre det! Eller ved hvem der kan.


Nu skal jeg i weekenden have samlet undermotoren, og ha den tilbage i bilen. Og hedligvis har jeg topstykket fra Peter Jacobi som er planslebet. Nu skal jeg i en fart ha lavet sæder og monteret ventiler. Så kan je forhåbentlig komme ud og køre, selvom det bliver for noget nedsat kraft:-(

Ingen kommentarer: