fredag den 18. maj 2007

Billeder Ring Knutstorp

Jørgen Klitholm fra HMS har venligst sendt mig disse billeder
Først har vi TMR på vej rundt i svinget efter langsiden.
Ovenover har vi TMR foran Edgar Dahlins MGB, som desværre kom ud for et uheld. En forankørende bil havde smidt alt kølevandet, og da Edgar - og Jakob Nielsen i Alfa Giulia - kom forbi lige efter røg de begge - efter et par snurreture - af banen. Alfa´en blev fanget i sandet, mens MGB´en røg tæt forbi alfaen og fortsatte ind i autoværnet og blev slemt skadet. Heldigvis kom Edgar ikke noget til, men det viser at man ikke altid selv er herre over situation på en racerbane. Bilen kom, som det ses, ud at køre igen, men der venter nu et par timer , eller uger, i værkstedet før den er pæn at se på igen.
Herover ses Carsten Warnich i en 1275 Cooper. Det var bilen jeg havde de tætteste kampe med denne weekend, og også den jeg skal måle mig med fremover.
Jeg håber selvfølgelig at der kommer flere af de biler som jeg er jævnbyrdig med. Denne weekend manglede vi bl.a. Kaj Birkelund og John Milland i MGB, Herluf i Alfa og Palle Christensen i Cooper. Racet er sjovere når der er jævnbyrdige biler at kæmpe med, ligesom det ville være rart med nogle flere biler i klassen. Bl.a. var der ingen Triumphs. Vi ved der er 3 derude der kunne komme ud at køre?
Og Porscherne har vi heller ikke set endnu, ligesom Frank Thrusholms fine Austin A40, som deltog og gennemførte alle løb sidste år, desværre heller ikke er dukket op. Lad os håber det blir bedre fremover, da div. A2 ellers blir lidt for kedelig og ensformig!

Ingen kommentarer: