søndag den 6. maj 2007

Ny katastrofe:-)

Ja, katastrofe er måske et lidt for stort ord at bruge, men lige nu føler jeg mig fanme forfulgt af uheld. Det nye topstykke som jeg fik af Peter J. , og som jeg har brugt weekenden på at klargøre og porte, viste sig også at have en skade. Desværre viste den sig først da jeg var ved at lave et af de sidste sæder for udst. ventiler. Havde ellers tjekket topstykket grundigt inden jeg gik i gang, og havde intet fundet. Straks jeg havde taget den første spån til nyt sæde på udst. cyl 3 viste der sig en fin revne i sæde. ØV!!!Tak til Herluf for lån af presse til montering af styr.

Ligenu er tiden ved at rende ud, og derfor lavede jeg topstykket færdigt, og så starter jeg ud med det på Knutstorp. Så må vi se om det kan holde eller jeg brænder sædet af, eller der evt kommer en vandlækage. Det bliver svært for mig at nå at lave et nyt topstykke når der skal portes, planes , monteres nye styr og lave sæder. Og i ugen der kommer skal jeg også passe mit arbejde!!Jeg plansliber så i stedet et std topstykke, og bringer det med som reserve på Knutten, så jeg ihvertfald altid kan komme ud og køre.

Og selvfølgelig håber jeg stadig på der melder sig en der kan svejse kanalen i mit støbejernstopstykke:-)

Ingen kommentarer: