torsdag den 3. marts 2011

Liv i hulen....

 Efter en uges dejlig skiferie i Italien - super vejr og fantastisk natur ; hvem bliver ikke i godt humør af at opholde sig en uge i ovenstående omgivelser.....
 Og sammen med rare mennesker - herover Andreas - ja så er det med frisk renset hoved og krop at jeg nu kan kaste mig i gang med forberedelserne til den kommende ssæson. Både den klassiske køresæson der jo starter her den 15. marts - og ikke mindst racersæsonen hvor årets første løb finder sted i Sverige i den sidste weekend i april.
Efter at raceren igen kom i min besiddelse har den stået i vintergaragen, og jeg har besluttet at den efter 2 hele sæsoner skal have frisket motoren op. Jeg vil lave en inspektion og skifte lejer og ringe og hvad der ellers måtte dukke op. Den har kørt upåklageligt i 2 år, men det bliver den nok ikke ved med med mindre  den får noget kærlig omsorg.....
Mere om det senere...
 Og så er jeg i gang med at lægge sidste hånd på min Sprite som gerne skulle blive køreklar her først i sæsonen. Bl.a. har jeg repareret lidt på motorhjelmen som er et af de meget ømme punkter på en Spridget...
Og bagende og undervogn er nu i rigtig fin stand og klar til mange sæsoner på de danske veje.
Bilen bliver en rigtig billig vej ind i den klassiske åben bil verden......

2 kommentarer:

Steen Rene sagde ...

Ski´godt Palle.
Man bliver lidt afhængig af, at læse din blog....
Held & lykke med sæsonen!

TMR sagde ...

Tak skal du ha...

Jeg vil gøre mit bedste så den kommende sæson bliver lige så god som de foregående...:-)