onsdag den 16. marts 2011

Foråret er kommet....

Den 15. marts er en dag jeg ser frem til hvert år. Faktisk går jeg og glæder mig som et lille barn.....
I år havde jeg tyvstartet lidt, lejet prøveplader og kørt en tur i min nye Sprite. Det var også en dejlig tur....
I går var så den rigtige første køredag  i 2011!
Jeg havde selvfølgelig haft Milly i gang inden, bl.a. fået monteret ny elektronisk tænding, så jeg vidst hun var klar...
Men havde en go dag i selskab med den velkørende Midget med 5 gear og 3.7 gearing...:-)
Startede kækt ud med bykørsel i åben stand, det var helt ok, men skulle også en tur østover(motorvejskørsel), men ved Korskroen måtte jeg ind og trække kalechen op. Selvom jeg havde klædt mig på efter omstændighederne, var det simpelthen for koldt. Og er der noget jeg ikke har lyst til lige nu, så er det en forkølelse eller lungebetændelse... Kald mig pivet - det er ok :-)

MEN! - vigtigst af alt; køresæsonen er i gang. Og jeg tror den bliver god i år.......

Ingen kommentarer: