tirsdag den 8. marts 2011

Kommer lysten med det gode vejr....?

Det gode vejr de sidste par dage har gjort godt for mange ting:-)
Bl.a. har jeg været til syn med min AH Sprite. Det var igen en positiv oplevelse, og den fine brugsbil er nu klar til salg. Det er ikke et nylakeret sminket lig, men til gengæld kan man få en billig solid bil med træt lak til få penge...
Og så kan man køre i rigtig lang tid uden problemer. Og kan man ikke leve med lakeringen, kan man køre en sæson og så lege med lakken næste vinter.....
Bilen er højrestyret, men jeg har fremskaffet delene til en konvertering. Så dem er jeg klar til at sælge til en køber af bilen....
Men også lysten til at komme ud at arbejde er blevet større, og i dag har jeg fået ordnet nogle hængepartier på servicebilen, bl.a. et par pærer, men vigtigst , så har jeg fået skiftet det sidespejl som jeg ødelagde i november i England. Problemet var, at det ikke var noget almindeligt håndbetjent spejl, men både med elvarme og eljustering. Det ville ha kostet en formue at købe et nyt, men heldigvis fik jeg opdrevet et nyt manuelt ved en god kollega, og en times arbejde og skruen, og så var de to forskellige spejle blevet til et nyt elektrisk spejl...
Og så ka jeg igen bakke med det store lokum uden at ramme det, der står bagved....

Ingen kommentarer: