lørdag den 26. marts 2011

License to drive....

 I dag dukkede min 2011 licens op i posten. Igen i år jeg har anskaffet en EU licens, i tilfælde af jeg skulle få lyst til en tur til udlandet.....
 Men aller først skal jeg have gjort maskineriet køreklar. Motoren er nu færdig samlet. Det var en fin process med god  tid til kælen for detaljerne. Jeg håber så også det gir sig udslag i holdbarheden....
Gearkassen var også lige kortvarigt oppe på arbejdsbordet for tjek og efterspænding af bolte. Den har kun kørt en enkelt weekend, og det ganske problemfrit, og det skulle den sagtens kunne gøre et par sæsoner endnu...
 Men dagen er faktisk mest blevet brugt uden for i det skønne vejr. For uanset at jeg helst vil bruge al min tid i værkstedet, så har jeg også hus og have der skal se rimeligt præsentabelt ud. Jeg fik i dag ryddet op og fejet blade sammen, ordnet bede...
...og fik også monteret mine 2 nye fordæk på servicebilen. Så er den også ved at være klar til racersæsonen..
Og en del af oprydningen gik ud på at rigge mit "nye" udvendige arbejdsbord til og få det malet. Det er produceret af nogle gamle hylder jeg tidligere fik foræret af Luffe...
Nu er der "fint" udvendigt, og dermed kan jeg koncentrere mig om i morgen at få motor og gearkasse monteret i raceren, og dermed komme et skridt tættere på sæson debuten på Knutstorp i slutningen af april....

Ingen kommentarer: