tirsdag den 22. marts 2011

HU møde med mere........

Var i går en tur i Odense til et hyggeligt info møde. Historisk Udvalg informerede om det nye reglement. Der blev stillet spørgsmål og vi fik nogle svar - og kaffe og kage :-)

Rart igen at få hilst på nogle af race kammeraterne man ikke har set længe. En af dem var Johan F. og han var så venlig at medbringe ovenstående avistillæg hvor der var artikler om spændende europæiske historisk løb.

TMR var blevet fanget under den lille 65 klasses 1.heat - ja, i det løb hvor jeg taber højre baghjul i løbet, oven i købet mens jeg fører heatet....

Tak til Johan for avisen....

1 kommentar:

Tim Jensen sagde ...

Det ser spænende og godt ud ;)

Jeg havde engang den meget speciale oplevelse at ligge forrest til et klub arrangement i gokart (AAS)
Jeg tror det var i Ikast og det regnet kraftigt. Efter første sving lå jeg sku først ! selv min svoger Verner var ikke at se. men hold kæft det blev sku varmt i regnen de pressede på alle steder og efter nogle omgange blev min defensive kørestil vekslet til en 3 plads

Hilsen Tim Jensen