onsdag den 4. august 2010

Så nærmer vi os..

CHGP står lige for døren...
Der er ingen tvivl om at det er DK´s mest spændende historiske arrangement! Måske ikke det mest behagelige og afslappende for os som kørere, men der er action for alle pengene i Fælledparken. Og  er man tilskuer, findes der ingen andre steder i DK hvor du får mer "Bangs/bucks for the money".

Og jeg kan selvfølgelig kun opfordre til at besøge
det spændende cirkus omkring Fælledparken...
Som man ser på billederne her, så gik det ikke helt som ønsket i 2008 da TMR sidst deltog på bybanen, men heldigvis var der dengang masser af venner og MG eksperter der stod på spring for at hjælpe mig videre
Det håber jeg selvfølgelig ikke bliver nødvendigt denne gang. Og selvom Per fra Sjælland ikke så godt kan li mig, så siger jeg alligevel tak for hjælpen til CHGP 2008 og til SSM i 2010.
Kom bare forbi til en skænk Per:-)
Som det ses af billederne fra 2008 kom vi  - efter mange timers uafbrudt arbejde -  alligevel til OGP på Nürburgring:-)
Og Morten og jeg kunne en sen onsdag nat i august 2008 kigge stolt på resultatet, og køre mod Eifelbjergene .....
Og dermed håber vi bøvlet er ovre...
Morten og jeg tar til CHGP for at få max mulige point og for at få bilen helskindet med hjem igen...
Og der ind i mellem skal vi hygge os....

Og er du tilskuer til CHGP, så håber jeg du kommer forbi TMR/Gourmet Motors telt hvor drengene gerne vil hilse på dig...

God weekend til alle i København....

1 kommentar:

Tonny sagde ...

Held og lykke i weekenden :-)