mandag den 16. august 2010

En go feriedag...

... og sådan en kan jo bruges på mange måder. bl.a. sov jeg lidt længere efter en lang køretur fra OGP i går. Morgenkaffen og avisen tog jo også lidt tid, så omkring middag var jeg klar til noget hyggearbejde...
Så først startede jeg med lidt rengøring af min nye arbejdskabine - det endte med et helt godt rent resultat:-)
Så overvejede jeg lidt hvordan kassen skulle indrettes, og dernæst gik jeg i gang med malearbejdet. Ville gerne lysne lidt op på lager rummet/værkstedet/sovekabine m.v. og hvid var den farve der var på lager....´

Efter et par timers fugning og malerarbejde endte det med et helt respektabelt resultat...
'
Hernæst skulle dørken friskes lidt op, og det blev den klassiske røde Jotun farve der blev den valgte. Det skal nu ha en eller 2 gange mere i morgen, og herefter er jeg klar til at begynde indretningen af mit nye arbejdsværksted/soveværelse/trailer/arbejdsbil.osv - osv....

Ingen kommentarer: