søndag den 29. august 2010

Premiere....

I dag har jeg for første gang haft raceren inde i den nye servicevogn!
Og må erkende, at jeg var noget spændt på om det overhovedet ville virke med liften og ramperne. Det spillede bare første gang...
Spillet fik jeg monteret i formidag. Derefter har jeg indrettet og fyldt skuffer og skabe op og monteret surringsøjer i bund af bilen...
Nu er jeg i det mindste så langt at bilen kan bruges til næste weekends transport til Jyllands Ringen hvor vi skal køre GP Danmark..
I modsætning til den gamle servicebil er der nu masser af plads omkring bilen også. Dermed bliver der lettere plads til telt, værktøj og reservedele på "gulvet". Bagved er der sågar så meget plads at der kan lægge en madras hvis der skulle blive brug for det:-)
Hvordan det så ser ud til næste år når B´eren forhåbentlig skal ud at køre er en anden snak. Det ser vi til den tid:-)
Resten af weekenden er gået med renovering af mit gamle hus, som i flere år har trængt til en kærlig hånd og maling. Nu er muren renset af, pudset op og malet. Det blir rigtig fint og når de sidste detaljer som vinduer og sokkel blir ordnet, så har jeg forhåbentlig fred på den konto de næste 5-6 år....

Ingen kommentarer: