lørdag den 2. januar 2010

Lidt brugt og godt med rust....

I dag gik jeg i gang med adskillelse af den Sprite jeg købte i England. Og det stod hurtigt klart at karrosserets liv ikke stod til at redde.. I hvertfald ikke i min varetægt da jeg ikke har mere plads..
Så karrosseriet blir skåret op, og alt hvad der kan genbruges bliver lagt på lageret. Så må vi se om jeg selv eller andre får brug for det på et tidspunkt...
Og her starter vi en lille uddannelse i hvordan en Midget ikke skal se ud. Billedet overfor viser lidt rigeligt med plade på yderpanelet...
Og her har vi lidt rigeligt med luft ved venstre dørstolpe og yderpanel..
Her har vi resterne af højre bagagerumsbund
Og her har man forsøgt at reparere et rusten bagskærm/panel med glasfiber...
Og dette billede viser de sørgelige rester af højre panel og dørstolpe.
"Morale": Tag dig i agt når du køber Midget af en englænder...

2 kommentarer:

Knigge sagde ...

Ja hvis du havde regnet med, at kunne få lidt hjem på brugt jern så har du nok forregnet dig lidt denne gang..... smiler.

Frank Holm sagde ...

det iges ellers at palle har held med det "brugte jern".
det er sq da heldigt du ikke har en ny 350k mercedes sprinter, så havde man pevet lidt over det grisseri.... :-)

mvh Frank