lørdag den 23. januar 2010

Besøg vestfra - på vej mod øst....

Jeg fik besøg fra England i dagOle kom forbi i hans nye bil. Tilsyneladende en rigtig fin Midget med nogle spændende opgraderinger i undervogn og motor.Det ligner den perfekte Midget til det kommende klubmesterskab i MG Sport.Som jeg selv mener Ole også at en åben bil skal køres åben - uanset vejrliget...Og så kom jeg endelig igen igang med B raceren. Jeg skal ha færdiggjort forstærkninger til buret, og i dag fik jeg tilpasset og påsvejset pladerne til hovedbøjlen.Det kræver en del af og påmontage af bøjlen, og dertil måtte jeg montere en strop for at holde bagbenene sammen. De skal ha en lidt strammere ting når lakken er kommet på. Der overvejes stadig mht farve. Jeg har et par foretrukne, men en evt sponsor kan stadig nå at få en betydende inflydelse på farven:-)

Ingen kommentarer: