tirsdag den 26. januar 2010

Først var der hul - så var der ikke hul....

I dag har jeg fået afsluttet en af de ting jeg ikke var helt sikker på jeg ville få et godt resultat ud af..
Mit ovale højtalerhul med indpressede forstærkninger... Jeg var ikke helt tryg ved at skulle bukke, tilpasse og svejse noget som det sammen. For det er synligt hele tiden både inde og udefra, så jeg skal nok få nogle kommentarer hvis ikke det bliver 100%....Jeg er selv rigtigt godt tilfreds med det færdige resultat, og når jeg får det finslebet og malet er jeg ret overbevist om det bliver meget svært at se at der nogensinde har været et hul...Det viser bare at man kan mere end man aner, og du kender ikke dine grænser før du har prøvet dem af. Generelt vil jeg sige at det indtil nu har været utroligt lærerigt at lave en bil helt fra bunden. Man lærer utroligt meget undervejs og det er skidesjovt når det lykkes:-)Nu er begge inderskærme også godt beskyttet med al det skidt der kan komem derind, så næste job er montering og reperation af forskærme. Hertil kunne jeg godt bruge noget hjælp.

Anyone??

Ingen kommentarer: