søndag den 24. januar 2010

Bur - lak og huller.....

I dag har været en rigtig go garagedag. Gik tidligt i seng i går for at stå tidligt op i dag og komme igang.Jeg har her til aften fået givet metallet som kommer til at sidde gemt bag ved forskærmene en gang lak.
Den opmærksomme læser kan selvfølgelig se den røde klare farve, men lad dig ikke narre af det...Først og fremmest skal metallet beskyttes, og rød var det der var på hylden. Inden jeg kom så langt fik jeg endelig færdiggjort mine forstærkningsplader, og buret har nu været fuldt monteret i bilen.
Udover bur og maling, har jeg i dag også lukket småhuller, og skåret de sidste overflødige beslag væk. Bunden udvendig er blevet kittet, hjulkasser gjort færdige, et skævt inderpanel rettet. Vi nærmer os en maling:-)
Højtalerhullet skal lukkes, forskærme repareres og monteres . Og døre og hjelm skal monteres.
Og så skal jeg ha en bagklap transporteret fra Ålborg til Esbjerg. Er der nogen der kan hjælpe??

Ingen kommentarer: